HZW groeit – in gesprek met Personeelszaken

4 minuten

Annet Butter- Duits is sinds 2022 HR-adviseur bij HZW.

“Over de hele linie zijn we aan het doorontwikkelen. Ook bij Personeelszaken!”

Centralisering

“Alle personeels gerelateerde zaken liggen nu écht bij de afdeling Personeelszaken. Vroeger deden de managers ook zaken als opstarten indiensttreding, een werkgeversverklaring of een wijziging in de NAW gegevens. Dat is nu allemaal terecht gekomen bij Personeelszaken.”

Functiehuis

“Waar we heel trots op zijn is het functiehuis waar we de afgelopen tijd als Personeelszaken samen met het Management Team en de OR aan hebben gewerkt. Er was niks passends voor ons als zorggroep. In de CAO Huisartsenzorg staan medische functies, maar niet die van een praktijkcoördinator of een projectleider. Elke functie is uitgebreid besproken. Daarna zijn de functiebeschrijvingen extern ‘gewogen’; bepaald welke schaal en treden er bij horen.”

“We zijn als zorggroep voorloper door het hebben van een functiehuis.”

Huisartsenposten

  • 150 medewerkers met 45 FTE
  • Gemiddelde contracturen 9,4 uur
  • In 2023 in totaal 88.739 uur gewerkt

HZW kantoor

  • 32 medewerkers met 17,8 FTE
  • Gemiddelde contracturen 25,1 uur
  • In 2023 in totaal 35033 uur gewerkt

Vacatures

“Er zijn op dit moment een aantal vacatures bijgekomen ter uitbreiding.

We zoeken een Klachtenfunctionaris die samen met onze ervaren klachtenfunctionaris ervoor zorgt dat de kwaliteit van zorg gewaarborgd blijft. Klachtenfunctionaris dekt de lading niet helemaal; het gaat ook om tips en complimenten en de relatie tussen patiënt en zorgprofessional.

Daarnaast hebben we als organisatie ook behoefte aan extra ondersteuning op het secretariaat.

Op organisatie niveau zoeken we nog een bestuurslid en een ambtelijk secretaris die de Cliëntenraad en OR ondersteunt.”

Vragen?

Annet Butter-Duits

HR-adviseur 075-2010221 solliciteren@hzwhuisartsenzorg.nl