Social media campagne met collega’s

3 minuten

Na eerdere succesvolle social media campagnes hebben we van 16 december t/m 3 januari een speciale ‘reels campagnes’ gedaan. Alle advertenties waren reels (korte video’s). Voor de doelgroep volwassenen algemeen waren er de reels Moet mijn partner naar de dokter? en Buikpijn. Voor ouders met jonge kinderen werden de reels Kind gevallen van de step en Boekje Kind & Koorts gebruikt.

Denk je na het zien van de reels, maar die persoon ken ik! Dat kan kloppen.
Drie collega’s (en familie) hebben hun acteertalenten laten zien. Gelukkig was niemand echt ziek of gevallen in deze video’s.

De advertenties werden getoond op o.a. Facebook en Instagram tijdlijn, maar ook op specifieke advertentieruimte op diverse (grotere) sites. Door het gebruik van cookies op de website www.huisartsenposten.nl konden we doelgroepen verfijnen.

Resultaten

Totale weergave: 187.000 keer, waarbij er 115.000 individuele personen zijn bereikt.
Gemiddelde prijs voor 1.000 weergave was € 3,33.

We zijn enorm blij met de resultaten die dit heeft opgeleverd. Digitaal adverteren, en met name video’s, gaan we in de toekomst blijven doen.

Volg je de Huisartsen Spoedpost al op social media?

Meer weten over de social media van de Huisartsen Spoedpost?

Mijntje Zaat

Communicatie Adviseur 06-12750101 m.zaat@hzwhuisartsenzorg.nl